Veelgestelde vragen Makelpunt

Veelgestelde vragen

Hoe krijg ik contact met een locatie? 

De contactgegevens van een locatie staan op de locatiepagina. Op die pagina ziet u ook welke ruimtes er te huur zijn en leest u meer informatie. Gemeente Epe is niet verantwoordelijk voor foute (contact)gegevens. We horen het wel graag als u fouten ziet, zodat wij contact op kunnen nemen met de verhuurder.

Bij wie moet ik zijn als ik klachten heb over een locatie?

Bij klachten neemt u contact op met de locatie. Gemeente Epe is hiervoor niet verantwoordelijk.

Ik wil graag een locatie aanbieden. Hoe doe ik dat?

Hebt u een organisatie met een maatschappelijk doel en een ruimte te huur, vul dan het aanmeldformulier in. Na aanmelding ontvangt u een formulier waarop u alle gegevens in kunt vullen.

Ik kan geen geschikte ruimte vinden. Wat nu?

Zit er geen geschikte ruimte voor u bij, stuur dan een e-mail naar accommodaties@epe.nl. Wij kijken binnen ons netwerk en bij locaties waarmee we nog in gesprek zijn of we een geschikte ruimte voor u kunnen vinden.

Hoe kan ik een ruimte reserveren?

U kunt een ruimte reserveren door contact op te nemen met de verhuurder. Op de locatiepagina staan de contactgegevens van een locatie. Het contact gaat dan ook via de eigenaar of beheerder zelf. Niet via gemeente Epe.

De gegevens van mijn locatie zijn veranderd. Wat nu?

Wanneer er iets veranderd of toegevoegd moet worden, kunt u een e-mail sturen naar accommodaties@epe.nl.

Hoe kan ik mijn locatie opzeggen als aanbieder?

Wanneer u uw locatie verwijderd wilt hebben van het Makelpunt, stuurt u een e-mail naar accommodaties@epe.nl. De gegevens worden hierna verwijderd.