Op bedrijventerrein Eekterveld is dinsdagmiddag 23 juni de energy hub officieel van start gegaan. Wethouder Heere opende de bijeenkomst met een toespraak.
De afgelopen weken hebben CDA, VVD, SGP-ChristenUnie, Hart voor Lokaal en Gemeentebelangen Epe gesproken over de vorming van een coalitie. Zij zijn met elkaar tot een coalitieakkoord gekomen waar de ambities en afspraken voor de komende 4 jaar voor de gemeente Epe in staan.
Het energiecafé van maandag 29 juni in Huis van de Buurt Bloemfontein gaat helaas niet door. Bij warm weer kan het buurthuis niet goed ventileren, waardoor het binnen te warm wordt. We hebben een nieuwe datum gepland: maandag 7 september.
Militaire oefeningen, inwonerspanel Epe Spreekt, gemeentearchief, archief, Gemeentewijzer van het huis-aan-huisblad, begroting en jaarstukken, beleid en visies