Adviseur Vastgoed en Grondzaken
Klaar om jouw passie voor vastgoed en grondzaken in te zetten bij de gemeente? Dit is jouw kans! Als Adviseur Vastgoed en Grondzaken bij gemeente Epe krijg je de kans om een sleutelrol te vervullen in een dynamische omgeving. Je bent betrokken bij de aan- en verkoop van gronden, het beheer van vastgoedportefeuilles en het oplossen van juridische vraagstukken. Met jouw expertise draag je rechtstreeks bij aan het realiseren van onze gemeentelijke doelstellingen.
Over de vacature
Wat je gaat doen
Als Adviseur Vastgoed en Grondzaken sta jij aan het roer van cruciale processen binnen onze gemeente. Jouw taken variëren van het adviseren over aan- en verkoop van gronden tot het beheren van grondverwerving en gronduitgifte. Je speelt een leidende rol bij zaken als verhuur, verpachting en het vestigen van zakelijke rechten. Het opstellen van privaatrechtelijke overeenkomsten behoort tot jouw expertise, evenals het zorgvuldig beheren van onze gemeentelijke eigendomsadministratie in ons geavanceerde vastgoedsysteem.
Kortom, in deze veelzijdige functie ga je aan de slag met:
- Het uitwerken van overeenkomsten, de administratieve verwerking, en het opstellen van openbare inschrijvingen en publicaties;
- Opdracht geven tot taxaties van gronden en gebouwen;
- Het beheren van contracten van het gemeentelijk vastgoed;
- Uitvoering geven aan het snippergroenbeleid en oneigenlijk grondgebruik;
- Het afhandelen van nadeelcompensatie aanvragen.
Wie wij zijn
Gemeente Epe heeft 33.000 inwoners en ruim 200 betrokken collega's. De sfeer is informeel, de communicatielijnen zijn kort en er is ruimte voor eigen initiatief. Er zijn tal van mogelijkheden om door te groeien en je te ontwikkelen. Elke dag werken we samen met onze inwoners en ondernemers om onze gemeente een stukje mooier, zorgzamer, veiliger en duurzamer te maken. We zijn een organisatie die in verbinding staat met de samenleving, denkt in mogelijkheden, transparant is en waar we fijn (samen)werken. Hierbij werken we vanuit de bedoeling, wat betekent dat de inwoner centraal staat. Bij gemeente Epe kies je voor een baan met maatschappelijke impact! Jouw nieuwe teamleider wordt Antonio Malloggi. Je gaat aan het werk in een enthousiast team waarbij kennis, enthousiasme, ervaring en humor voorop staan. We staan te trappelen om aan de slag te gaan met de opgaven in de (groene) ruimte. Hierbij krijg je de mogelijkheid om jouw eigen ideeën in te brengen. Weten we alles al? Nee zeker niet! Doordat we continue bezig zijn met leren en verbeteren, ontwikkelen we onszelf en zijn we steeds beter in staat om in te spelen op de taken die op ons afkomen. Wij zijn dan ook zeer benieuwd hoe jij je ontwikkeling bij ons ziet en begeleiden jou hier graag in.
Wat we jou bieden
Wij streven naar jouw werkgeluk en investeren in jouw welkom met een uitgebreid onboardingsprogramma. Met een salaris tot maximaal € 5.313,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 10) en flexibele werktijden geniet jij van secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals:
- laptop en telefoon (of een netto vergoeding van € 29,03 voor het gebruik van je eigen telefoon)
- ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
- deelname aan ABP-pensioenregeling, waarbij de werkgever 70% van de premie betaalt
- voldoende mogelijkheden om thuis te werken
- thuiswerkvergoeding van € 3,- netto per thuiswerkdag
- tegemoetkoming in je reiskostenvergoeding, het maakt niet uit welk vervoermiddel je gebruikt
- individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% boven op je salaris, met opties zoals een leasefiets of extra vrije dagen
- mogelijkheid om lid te worden van de personeelsvereniging (PV) en Jong Epe.
We vinden het belangrijk dat jij met plezier bij ons blijft werken. Zijn we blij met elkaar? Dan krijg je na een jaar een vast contract.
Wie wij zoeken
Wij zijn op zoek naar een collega die het verschil kan maken in onze mooie gemeente. Omdat jij een adviserende rol hebt richting onze inwoners en collega's, ben jij communicatief sterk. Daarin kan jij je ook schriftelijk helder uitdrukken. De wereld van de gemeente is dynamisch. Jij bent in staat om hierin overzicht te bewaren, snel te schakelen en accuraat te werken. Hierbij blijf jij dienstverlenend werken voor onze inwoners.
Verder heb jij:
- Een afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld in Rechten of Vastgoed.
- Bij voorkeur 2 jaar relevante werkervaring. Heb je deze ervaring niet en wil je het boeiende werk bij onze gemeente ontdekken? Ook dan zien we graag jouw sollicitatie tegemoet.
Hoe je solliciteert
Klaar om je expertise en passie voor vastgoed en grondzaken in te zetten? Wij kijken uit naar jouw sollicitatie. Solliciteren kan tot en met 1 december ter attentie van Antonio Malloggi (teamleider Beheer en Realisatie).
Vragen
Heb je eerst nog vragen over de functie of over onze gemeente? Of wil je vrijblijvend langskomen om eens koffie met ons te drinken? Bel of mail dan met Antonio via 14 0578 of antonio.malloggi@epe.nl.